Základní škola

Prioritou je všestranný rozvoj osobnosti každého žáka, založený na poskytování kvalitního všeobecného vzdělání s důrazem na současné perspektivní trendy a uplatnitelnost v každodenním životě tj. matematická gramotnost, znalost cizích jazyků, výpočetní technika, komunikační a prezenční dovednosti, dodržování společensko-etického kodexu.

Dále se zaměřujeme na přírodu v souladu se zdravým životním stylem, potřebami trvale udržitelného rozvoje a environmentální výchovy s orientací na tělovýchovné a sportovní aktivity, péči o zeleň, zvířátka, pěstitelské práce, vytváření vztahu k místu, odkud žáci pochází a kde žijí.

 

 

 

 


Objektivní faktory, které mají
vliv na kvalitu školy:

Škola rodinného typu s nízkým
počtem dětí ve třídách.

Výhodou nižšího počtu
žáků, oproti výuce v městských školách, je příjemná atmosféra a takřka rodinná pohoda.

Bezpečné a harmonické prostředí, kvalitní vzdělání.

Dobré vztahy mezi učiteli a žáky, to podporuje motivaci žáků, dává jim zažít radost z úspěchů.

Učení bez stresu je základní předpoklad pro dobré výsledky v učení.

Získání znalostí a vědomostí

Vlastní objevování poznatků a získávání zkušeností v podobě
kompetencí potřebných pro život.

Dát dětem dostatek možností a podnětů, aby se samy učily a objevovaly svět kolem sebe.

Prostor pro všestranný rozvoj osobnosti

Klást důraz na etiku a orientaci
v sociálních situacích současného světa

Šíření kladného vztahu k životu

Rozvoj individuálních schopností

Individuální přístup učitele

Týmová spolupráce

Rozvoj osobnosti a uplatnění v kolektivu

Vytváření vztahu člověka k přírodě

Zážitkové učení

Samostatnost

 

Objektivní faktory, které mají vliv na kvalitu školy:

  • Škola rodinného typu s nízkým počtem dětí ve třídách
  • Výhodou nižšího počtu žáků, oproti výuce v městských školách, je příjemná atmosféra a takřka rodinná pohoda
  • Bezpečné a harmonické prostředí, kvalitní vzdělání
  • Dobré vztahy mezi učiteli a žáky, to podporuje motivaci žáků, dává jim zažít radost z úspěchů
  • Učení bez stresu je základní předpoklad pro dobré výsledky v učení

Poslání školy:                       

  • Získání znalostí a vědomostí
  • Vlastní objevování poznatků a získávání zkušeností v podobě kompetencí potřebných pro život
  • Dát dětem dostatek možností a podnětů, aby se samy učily a objevovaly svět kolem sebe
  • Prostor pro všestranný rozvoj osobnosti
  • Klást důraz na etiku a orientaci v sociálních situacích současného světa
  • Šíření kladného vztahu k životu
  • Rozvoj individuálních schopností
  • Individuální přístup učitele
  • Týmová spolupráce
  • Rozvoj osobnosti a uplatnění v kolektivu
  • Vytváření vztahu člověka k přírodě
  • Zážitkové učení
  • Podpora samostatnosti